پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی فنی و آموزشی بصورت آنلاین، تلفنی و از طریق ربات تلگرام در طول ساعات کاری موسسه بصورت ۱۸ ساعته با بهره گیری از مهندسین و اساتید مجرب آماده خدمت رسانی به دانش آموزان محترم می باشد.

در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و تجربه آموزشی شرکت کنندگان دوره های مختلف، مرکز آموزش مجازی آنلاین با کمک گرفتن از اساتید زبانی با تجربه و مهندسان کارکشته حوزه الکترونیک و IT، شرایطی را فراهم آورده تا پشتیبانی آموزشی و فنی به صورت ۱۸ ساعته و به طور آنلاین از طریق وبسایت، به صورت تلفنی و همچنین از طریق ربات اختصاصی تلگرام مرکز آموزش مجازی آنلاین برای کلیه شرکت کنندگان در دسترس باشد.

دانش آموزان و کاربران گرامی بمنظور راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر، راه های متعددی را جهت رفع مشکلات آموزشی و فنی پیش روی خود می بینند. پشتیبانی ۱۸ ساعته تلفنی مسیر آموزشی بی دغدغه ای را برای فراگیران گرامی هموار ساخته است. همچنین از طریق وبسایت نیز فضایی برای چت آنلاین کاربران عزیز با مسئولین سیستم جهت راهنمایی هرچه سریع تر طراحی شده است.

ربات تلگرام اختصاصی مرکز آموزش مجازی آنلاین بصورت تخصصی و کاملا خاص برای به حداکثر رساندن سرعت و دقت در پشتیبانی و پاسخ گویی به سوال های فراگیران گرامی طراحی و نوشته شده است.

ساز و کار این رباط به گونه ای طراحی شده است که به محض طرح سؤال توسط کاربر، سؤال ایشان به صورت همزمان برای کلیه متخصصین پشتیبان مرکز ارسال گشنه که در نتیجه در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.