مدرک معتبر

اعطای مدارک معتبر مورد تایید وزارت علوم، قابل ترجمه و ارائه به سازمان های دولتی از ویژگی های بارز تحصیل در مرکز آموزش مجازی آنلاین می باشد.

دانش آموزان در پایان سطح شانزده و بیست و چهار مدارک فارغ التحصیلی خود را از موسسه آموزش های مجازی که به تایید مدیر آموزش و مدیرت موسسه رسیده دریافت می کنند.

همچنین در پایان هر کتاب دانش آموزان می توانند درخواست خود را مبنی بر دریافت مدارک مورد تایید وزارت علوم، که قابل ارایه به ارگان های دولتی می باشد، را ثبت کرده و پس از ارایه مدارک لازم مدرک معتبر مورد تایید مرکز آموزش مجازی آنلاین و وزارت علوم را تحویل گیرند.

اعطای مدارک معتبر مورد تایید وزارت علوم، قابل ترجمه و ارائه به سازمان های دولتی از ویژگی های بارز تحصیل در مرکز آموزش مجازی آنلاین می باشد.

شما دانش آموزان گرامی می توانید با تحصیل در مرکز آموزش مجازی آنلاین و ارائه مدارک شناسایی لازم، مدارک مورد تایید وزارت علوم را دریافت نمایید. این مدارک توسط موسسه آموزش عالی رفیع و دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام می پذیرد و به دلیل تایید وزارت علوم، از اعتبار ویژه برخوردار و قابل ترجمه و ارایه به تمامی ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

مدارک صادر شده فقط شامل دانش آموزان با مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر می گردد. لذا متقاضیان باید مدرکی مبنی بر پایان دوره متوسطه ارایه دهند که می تواند دیپلم، یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی، مدرک پایان دوره کلیه مقاطع تحصیلی آموزش عالی(فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری و حوزوی ) و یا اشتغال به تحصیل در کلیه مقاطع آموزش عالی باشد. لازم به ذکر است که دانش آموزان تا قبل از اخذ مدرک تحصیلی دیپلم قادر به درخواست تایید مدرک توسط وزارت علوم نمی باشند، لذا این دسته از دانش آموزان می توانند پس از اخذ دیپلم پایان دوره متوسطه نسبت به درخواست فوق اقدام نمایند؛ همچنین علاوه بر مدرک تحصیلی، ارایه یک نسخه کپی از کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، پشت و رو، و یک قطعه عکس ۳*۴  الزامی می‌باشد.

تاییدیه مدرک شامل تمامی دوره های بزرگسالان از مقدماتی تا فوق پیشرفته و آیلتس و تافل می باشد و در  پایان هر کتاب صادر می گردد. برای مثال پس از پایان کتاب Four Corners  اول که شامل ۴ ترم می باشد یک گواهینامه با عنوان “مکالمه زبان انگلیسی سطح پایه” به مدت مشخص(برای مثال کتاب اول Four Corners معادل ۱۲۸ ساعت) صادر و به تایید وزارت علوم رسانیده می‌شود. علاوه بر این، دانش آموزانی که سطح بالاتری از یک دوره را گذرانده باشند، مدارک دوره های قبل نیز تعلق می گیرد. به عنوان مثال اگر دانش آموزی دوره “مکالمه زبان انگلیسی سطح تکمیلی” (کتاب چهارم Four Corners) را به پایان رسانده است می تواند مدرک مربوط به هر چهار کتاب Four Corners را دریافت نماید.

گواهی نامه ها طبق جدول ذیل صادر و مورد تایید وزارت علوم قرار می گیرد.
ردیف   – گواهینامه    –       کتاب
۱ مکالمه زبان انگلیسی سطح پایه     –      پایان کتاب Four Corners 1 و یا معادل آن
۲ مکالمه زبان انگلیسی سطح مقدماتی –          پایان کتاب Four Corners 2 و یا معادل آن
۳ مکالمه زبان انگلیسی سطح میانی          – پایان کتاب Four Corners 3 و یا معادل آن
۴ مکالمه زبان انگلیسی سطح تکمیلی –          پایان کتاب Four Corners 4 و یا معادل آن