سیستم نمره دهی

سیستم نمره دهی

مرکز آموزش مجازی گوی در راستای به کارگیری استانداردهای روز بین المللی و آموزشی و زیر نظر متخصصین صاحب نظر و زبده....

مرکز آموزش مجازی گوی در راستای به کارگیری استانداردهای روز بین المللی و آموزشی و زیر نظر متخصصین صاحب نظر و زبده، نسبت به طراحی نظام ارزشیابی اختصاصی ای جامع و همه-شمول اقدام نموده است تا بتواند بیش از پیش پاسخگوی اعتماد متقاضیان به این مرکز باشد. در همین راستا فاکتور های متفاوت و متنوعی برای بررسی عملکرد و ارزشیابی دانش آموزان شرکت کننده در دوره های گسترده این مرکز در نظر گرفته شده که در ادامه به تعدادی از آنها پرداخته خواهد شد.
حضور در کلاس
دانش آموز در طول ترم با شرکت مؤثر در کلاس توانایی کسب ۳۰ نمره در مهارت های گفتاری و شنیداری را دارد. برای کسب نمره شفاهی، دانش آموز ملزم به شرکت در ۷۰٪ جلسه ها، یعنی هفت جلسه در طول ترم، می باشد. در غیر این صورت جهت کسب ۳۰ نمره فعالیت های شفاهی و شنیداری، دانش آموز ملزم به شركت در آزمون شفاهي پاياني مي باشد.
شرکت در آزمون نهایی مکتوب
دانش آموز با شرکت بموقع در آزمون كتبي فاینال كه بصورت آنلاين برگزار مي گردد، ٦٠ نمره از مجموع ١٠٠ نمره كليه فعاليت هاي ترميك را مي تواند كسب كند. آزمون فاينال آنلاين شامل بخش listening با حداكثر ٢٠ نمره، Vocabulary, Grammar, Reading با حداكثر ۳۰ نمره و Writing با حداکثر ۱۰ نمره می باشد.
شرایط قبولی
از مجموع ١٠٠ نمره كه مربوط به كليه فعاليت هاي شفاهي و كتبي اعم از طول ترم و پايان ترم مي باشد، كسب نمره ٧٠ و بالاتر براي قبولي و ارتقا به سطح بالاتر الزاميست. لازم به ذكر است كه حداقل نمره ارزشيابي speaking براي قبولي ٢٠ از ٣٠ نمره مي باشد.*توجه: مستحضر باشید که نمره شفاهی فقط شامل روانی کلام و استفاده صحیح از دستور زبان نمی باشد و مهارت هایی نظیر تلفظ صحیح، اعتماد بنفس در ارتباط، شیوایی گفتار،‌ کاربردی بودن و صحت کلام نیز از جمله معیارهای سنجش مهارت های شفاهی دانش آموز نیز شامل این ارزشیابی می شوند.

0 نظر

ارسال نظر

:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S

CAPTCHA Image
Play CAPTCHA Audio
Refresh Image