نکات مهم آموزشی

نکات مهم آموزشی

استفاده از جلسه مشاوره رایگان توسط متخصصین مجرب و با تجربه موسسه قبل از ثبت نام می تواند تاثیر شایانی در هدف گزاری و آزمون تعیین سطح شما داشته باشد....

توجه به نکات زیر در روند آموزشی دانش آموز ضروری بوده و فرایند یادگیری را مورد تاثیر قرار می دهد

  • استفاده از جلسه مشاوره رایگان توسط متخصصین مجرب و با تجربه موسسه قبل از ثبت نام می تواند تاثیر شایانی در هدف گزاری و آزمون تعیین سطح شما داشته باشد.
  • ثبت نام به موقع دانش آموز فرصت انتخاب کلاس در زمان مورد نظر خود را به دانش آموز می دهد که این امر باعث افزایش بازدهی و یادگیری می شود.
  • لطفا به تاریخ شروع و پایان ترم و آزمون فاینال توجه نموده و در صورت وجود هرگونه ابهام، سوال خود را با مشاوران موسسه درمیان گذاشته و پیگیری نمایید.
  • در روند کلاس های آنلاین از سوال پرسیدن نترسید، بلکه با مشارکت در کلاس فضایی پویا و ثمربخش را برای خود و همکلاسی های خود بوجود آورید.
  • خود را محدود به کلاس نکنید!‌ توجه داشته باشید که محیط کلاس و مدرس تاثیر بسزایی در یادگیری شما داشته ولی فرایند یادگیری شما فقط به این موارد محدود نمی شود. به بیان ساده تر، کسی که متقاضی یادگیری مطلبی تازه است نیاز به تمرین و فعالیت مستمر داشته و قسمت چشمگیری از روند یادگیری ایشان به تلاش و تمرین خود دانش آموز بستگی دارد.
  • داشتن هدف روشن برای یادگیری، یکی از آفت هاست که البته معمولاً باعث ناامیدی هم می شود. برای خودتان اهدافی تعریف کرده وزمانی که به آن می رسید، برای خودتان تشویقی در نظر بگیرید، با روشن کردن اهدافتان می توانید این غول را به قسمت های کوچک تر تقسیم کرده و بدین ترتیب راحت تر بر هر قسمت غلبه کنید.
  • در عوض اضافه کردن دائم تعداد لغاتی که یاد گرفته اید، سعی کنید از آنها در موارد مختلف استفاده کنید. یکی از نقاط ضعفی که بیشتر افراد دارند این است که نمی توانند جملات ساده و معمولی را به سرعت ساخته و ازآن استفاده کنند.
  • اشتباهی که برخی افراد مرتکب آن می شوند این است که لغات را به شکل لغتنامه ای یاد می گیرند؛ هر لغت به صورت جداگانه و خارج از جمله. این کار باعث فراموش شدن سریع لغات شده و البته استفاده از آنها درجمله را نیز دشوار می سازد. سعی کنید لغات را در جمله ویا به صورت عبارت معنادار یاد بگیرید تا هم دیرتر فراموش کنید وهم بهتر بتوانید از آنها استفاده کنید.
  • اگر قرار باشد دائم از دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس استفاده کنید، مطمئن باشید که پیشرفت چندانی نکرده و شاید دایره لغات شما افزایش یابد اما معمولاً در استفاده از آن ناتوان خواهید ماند. از لغت نامه های انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید و به ذهن خود اجازه دهید تا بدین ترتیب بین لغات مختلف بتواند رابطه برقرار کند. این کار امکان استفاده از لغات را می تواند افزایش دهد.

0 نظر

ارسال نظر

:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S

CAPTCHA Image
Play CAPTCHA Audio
Refresh Image