ثبت نام

ثبت نام

در مرکز آموزش مجازی گوی متقاضیان محترم در بدو ورود به مرکز و ثبت تقاضا و قبل از ثبت نام، از مشاوره رایگان متخصصین مجرب و با تجربه ...

در مرکز آموزش مجازی گوی متقاضیان محترم در بدو ورود به مرکز و ثبت تقاضا و قبل از ثبت نام، از مشاوره رایگان متخصصین مجرب و باتجربه موسسه در راستای رفع سوالات و شبهات خود بهره مند می شوند. حداقل سن برای شرکت در دوره های مرکز آموزش مجازی گوی ۱۶ سال می باشد.
فراگیران متقاضی در گام نخست ورود به موسسه ملزم به شرکت در آزمون تعیین سطح می باشد. فرایند تعیین سطح به گونه ای طراحی و تعریف شده است که متقاضی شرکت در دوره های مجازی زبانی مرکز آموزش مجازی گوی در صورت آگاهی نسبی از سطح فعلی زبانی خود آن را مشخص کرده و اظهار نموده یا در صورت تمایل با پاسخ به سوالات کتبی به صورت آنلاین سطح فعلی زبانی خود را مشخص می کند و در مرحله بعد زمان پیشنهادی خود جهت مشخص نمودن روز و ساعت جلسه تعیین سطح شفاهی تلفنی را از جدول زمانی موجود انتخاب می کند. در گام بعد، از طرف تماسی تلفنی جهت برگزاری آزمون تعیین سطح شفاهی از سمت مرکز و در زمان از پیش مشخص شده توسط متقاضی برقرار می گردد تا مشاوران و متخصصین آموزشی ما با دقت بیشتری سطح زبانی متقاضی را تعیین و تایید کنند. مصاحبه و مشاوره شفاهی تلفنی که در مرحلاه آخر صورت می پذیرد متضمن حفظ کیفیت و اثربخش بودن پروسه تعیین سطح و متعاقبا اقدامات آموزشی و روند یادگیری فرد می باشد.

شایان ذکر است مرکز آموزش مجازی گوی در راستای سیاست های کیفی خود و با هدف تضمین اثربخشی دوره ها و رضایت مندی کلیه متقاضیان با در نظر گرفتن تمهیدات لازم این امکان را برای کلیه دانش آموزان فراهم آورده تا در هر زمان طی دوران تحصیل خود در این مرکز از مشاوره رایگان و تخصصی در جهت کسب اطلاعات لازم، گرفتن راهنمایی های موثر، و تعیین اهداف آینده بهره مند شوند.

 

0 نظر

ارسال نظر

:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S

CAPTCHA Image
Play CAPTCHA Audio
Refresh Image